VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS
TOP AANBIEDINGEN IEDERE DAG
DE BESTE KWALITEIT ONLINE 

499_VeelgesteldevragenArthoFleuradaLisianthus.png

Veelgestelde vragen

 
Hoe kan ik bestellen in jullie webshop?
Registreer je hier en ontvang de eerstvolgende werkdag jouw persoonlijke logingegevens.
Al klant maar nog geen inloggegevens? Mail ons en we maken graag een account voor je.
 
Hoe plaats ik een bestelling?
Nadat je jouw inloggegevens ontvangen hebt, kun je een bestelling plaatsen in onze webshop.
Klik rechtboven op log-in en vul jouw inloggegevens in. Vervolgens kom je terecht in de agenda-tool.
Kies hier jouw gewenste leverdag en ontdek het assortiment van ArthoFleurada!
 
 
Wanneer bezorgen jullie mijn bestelling?
Wij bezorgen 6 dagen per week, van maandag tot en met zaterdag. Voor ons bloemen assortiment geldt
van zondag tot en met vrijdag: vandaag voor 18.00 uur besteld, is dezelfde avond in jouw winkel.
Bestel je na 18.00 uur dan wordt het de avond erna bezorgd (behalve zondag).
De producten uit ons kwekersaanbod bezorgen wij binnen 1 dag bij jou – vandaag voor 23:59 uur besteld,
is morgenavond in jouw winkel. Ben je geïnteresseerd in planten? Ook dan kun je bij ons terecht.
Uit dit assortiment kun je tot 23.59 uur bestellen, waarbij je bestelling morgenavond klaarstaat.
Let op, bestel je bij Waterdrinker of Decorum en wil je maandag je planten laten bezorgen of afhalen?
Dan hebben wij jouw bestelling uiterlijk voor vrijdag 23.59 uur nodig.
 
Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons bereiken via e-mail, telefoon, of Facebook.
 
Ik heb iets bijzonders nodig
Heb je een speciale bestelling of ben je op zoek naar een bepaald soort bloem?
Wij helpen je graag, neem contact met ons op voor meer informatie. 
 
Wat als ik niet tevreden ben over een product?
We hopen natuurlijk van niet, maar mocht dit het geval zijn,
laat het ons dan zo snel mogelijk weten! We doen er alles aan om jou onbezorgd
je winkel te kunnen laten runnen, dus lossen het zo snel en goed mogelijk op.
Jij tevreden, wij tevreden ;)
 
Hoe betaal ik mijn bestelling?
We maken het je graag zo makkelijk mogelijk, en dus kun je zelf kiezen hoe je betaalt.
Via een pintransactie, automatische incasso of tikkie. Geef je voorkeur aan, en wij regelen het.
 
Wachtwoord vergeten?
Stuur ons een e-mail en wij zorgen ervoor dat jij zo snel mogelijk je dagverse handel weer kunt inkopen!
 
Wat kan ik doen als ik een artikel meerdere keren heb besteld?
Geen probleem, dit kun je wijzigen door naar je winkelmandje te gaan en het product te verwijderen.
Let op, doordat wij werken met een live voorraad, geldt er een maximale bedenktijd van 10 minuten
per besteld product. Zijn de 10 minuten overschreden en je wilt het artikel toch annuleren?
Neem dan direct contact met ons op via +31 174 639 563 of mail ons. 
 
Hoe gaat ArthoFleurada met mijn persoonsgegevens om?
We gaan vertrouwelijk met je persoonlijke gegevens om. Zo wordt er alleen om persoonsgegevens gevraagd die
noodzakelijk zijn voor legitieme doeleinden zoals het versturen van jouw bestelde producten.
 
Waar kan ik de algemene voorwaarden inzien?
Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten en leveringen
Lees hier de algemene voorwaarden.
 
 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op



Deze website gebruikt cookies voor eigen doeleinden en statistische gegevens. Door het gebruik van deze site gaat u hiermee akkoord. sluiten